Chewy (VS) Talksick

User Tag List

View Poll Results: Who won this battle?

Voters
5. You may not vote on this poll
  • Chewy

    0 0%
  • Talksick

    5 100.00%
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Showing results 1 to 15 of 24

Thread: Chewy (VS) Talksick

  1. #1
    Talksick
    Guest

    Chewy (VS) Talksick

    5 bars/10 lines..
    Due in 30 minutes..

  2. #2
    Talksick
    Guest
    Check$

    I wannit fair, and the deadline is up.. I have my 10 lines ready so once I see your verse I'll drop mine like 2 seconds after..

    *hurry up*

  3. #3
    Is chilly chill Mr. Key's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    From NY, to VA, to ATL
    Age
    32
    Posts
    7,419
    Battle Record
    22-7
    Yo sorry but im bout to go to T.O for a party, ill be back sometime tonite and drop my verse, my bad, i aint think i was leavin this soon, dont cancell the battle, ill be back, im still tryna do this, but its my birthday and my peoples is getin me in this strip club up there. ill be back, this is my check in
    Artificial Intelligence

  4. #4
    Talksick
    Guest
    Hurry tha fuck up, it's the next morning!!!!!!!!!!

  5. #5
    Is chilly chill Mr. Key's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    From NY, to VA, to ATL
    Age
    32
    Posts
    7,419
    Battle Record
    22-7
    This guy cant rap, I know this and haven’t seen him spit
    Homie your lines were never ‘ill,’ u jus merely ‘Talk sick’
    U winnin this battle, please homie u gotta be kiddin
    Cause I ‘son’ Canadians, like im an explorer from Britain
    Who ever told u were nice left u really deceived
    got u takin losses in Toronto, like the maple leaves
    Naw im playin I like T.O, so my lines come off feeble
    O… I thought we were talking bout T.O from the eagles sighs
    Player stop rappin, try makin beats, cause ur rhymes is quite wack
    But havin a ‘aughter wit weave’s’as close ull come to producing a nice ‘rack’
    Artificial Intelligence

  6. #6
    Is chilly chill Mr. Key's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    From NY, to VA, to ATL
    Age
    32
    Posts
    7,419
    Battle Record
    22-7
    SHIT, 'pRODUCIN A NICE TRACK' is waht that should say,
    this shit was wack, i need to stop drinkin, good luck player, sry for keepin u waitin
    Artificial Intelligence

  7. #7
    Talksick
    Guest
    Only time you 'cum hard' is when you got your 'dick in men'--
    Taking a verse 'camping' is the only time your shits 'in-tents'--
    You couldn't 'score a win' if you fucking 'played wit my best'--
    Cuz like 'Starbursts', they're 'Chewy' but still 'made to digest'--
    *
    Only time ya 'passed danger' is when ya 'crossed a stop sign'--
    If tha 'phone fell out your hand' you couldn't 'drop a hot-line'--
    About time I tore-this-bitch, your bio is wrong, it's more a flip--
    Cuz on my fucking 'front lawn' is the only time your 'the shit'--
    **
    Who's next? damn, ya couldn't 'ace' this with the 'best hand'--
    This battle is jus like your 'avy', I'm sendin you an 'X man'--
    ***

    *Nameplay..
    **It says "I'm the shit" in his bio..
    ***Avatar diss..

  8. #8
    flump
    Guest
    talk stick dq'd for having more then 3 active battles

  9. #9
    The Stew Opie M.'s Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Charm City
    Age
    35
    Posts
    28,696
    Battle Record
    18-0
    Awards 25+ Wins
    mike, he had 2 battles in FL and 2 in EFL. this isnt against the rules.

  10. #10
    Talksick
    Guest
    Uppin #1........................................^^

  11. #11
    is golden Rule.'s Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    seattle
    Posts
    5,723
    Battle Record
    32-11
    Chewy..

    This guy cant rap, I know this and haven’t seen him spit
    Homie your lines were never ‘ill,’ u jus merely ‘Talk sick’
    Ok, nice.
    U winnin this battle, please homie u gotta be kiddin
    Cause I ‘son’ Canadians, like im an explorer from Britain
    Decent..
    Who ever told u were nice left u really deceived
    got u takin losses in Toronto, like the maple leaves
    Ok concept, not all that hard.
    Naw im playin I like T.O, so my lines come off feeble
    O… I thought we were talking bout T.O from the eagles sighs
    Nah.. way forced.
    Player stop rappin, try makin beats, cause ur rhymes is quite wack
    But havin a ‘aughter wit weave’s’as close ull come to producing a nice ‘rack’
    Ugh, ugly closer bro.

    ----------

    Talksick.

    Only time you 'cum hard' is when you got your 'dick in men'--
    Taking a verse 'camping' is the only time your shits 'in-tents'--
    Blah, cum lines are gay.
    You couldn't 'score a win' if you fucking 'played wit my best'--
    Cuz like 'Starbursts', they're 'Chewy' but still 'made to digest'--*
    Lol, nice.
    Only time ya 'passed danger' is when ya 'crossed a stop sign'--
    If tha 'phone fell out your hand' you couldn't 'drop a hot-line'--
    Boooo, hot-line punches are beaten to death.
    About time I tore-this-bitch, your bio is wrong, it's more a flip--
    Cuz on my fucking 'front lawn' is the only time your 'the shit'--**
    Got a chuckle..decent.
    Who's next? damn, ya couldn't 'ace' this with the 'best hand'--
    This battle is jus like your 'avy', I'm sendin you an 'X man'--***
    Ok.

    Overall, pretty one-sided.. Chewy had one nice line, his opener, and that was about it. Talksick was much more direct and backed up his punches and personals with alot more wit and creativity. Not a bad battle, but this had an obvious winner. Nice job guys.

    Vote/Talksick

    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.

  12. #12
    leaveitto_beaver
    Guest
    talks=itz your best ive seen....alright wit your punches....vocab was decent...liked ya content...improve wit ya word play some tight ideas thou...
    structure was tight....cant find too much bad about it...but itz still the average......

    bestbar=

    You couldn't 'score a win' if you fucking 'played wit my best'--
    Cuz like 'Starbursts', they're 'Chewy' but still 'made to digest'--*

    chewy=need some work on ya punches... got some good ideas.....just need to be re-worded alittle....content blah.....yo vocab wasnt that nice....structure alittle scuffled....you did alright thou...did sound like you was drunk thou...lol..

    bestbar=

    This guy cant rap, I know this and haven’t seen him spit
    Homie your lines were never ‘ill,’ u jus merely ‘Talk sick’

    vote=talksick

    hit up my battlez against Xclusive.....
    http://www.rapbattles.com/forum/showthread.php?t=149607

  13. #13
    Talksick
    Guest
    Uppin #2........................................^^

  14. #14
    Newbie Illest Prophet's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Manhattan, NY
    Age
    30
    Posts
    23
    talk sick takes this easily,i cant vote but i think he deserves the win for wordplay and good punches,yo talksick vote on my battle in my sig,no one eva votes on newb battles cuz newbs cant vote back,so do me the fava of voten in this one for the help ok thx -1-

    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.

  15. #15
    Talksick
    Guest
    Uppin #3........................................^^

Similar Threads

  1. micnificant vs Talksick
    By Tim in forum Closed Battles
    Replies: 1
    Last Post: October 23rd, 2004, 11:57 PM
  2. Titanium (VS) Talksick
    By Talksick in forum Closed Battles
    Replies: 23
    Last Post: October 23rd, 2004, 03:25 PM
  3. Effect Vs Talksick
    By nolonger in forum Closed Battles
    Replies: 21
    Last Post: October 17th, 2004, 07:00 AM
  4. Chewy (VS) Talksick (Vote!)
    By Talksick in forum Closed Battles
    Replies: 0
    Last Post: October 11th, 2004, 04:54 PM
  5. TheGhettosShakes VS Talksick
    By TheGhettosShakes in forum Closed Battles
    Replies: 14
    Last Post: August 8th, 2004, 09:54 AM

Posting Rules

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •